Десять причин створити блог

Що таке блог і для чого він потрібен?

Не так давно звичайні користувачі інтернету навіть не здогадувались для чого потрібно створювати блог- вони навіть не уявляли, що це таке.
Блог – це онлайн журнал, інтернет-щоденник, основним наповненням якого є записи, які регулярно додаються дописувачем. Записи містять текст, фотографії, графічні елементи або мультимедіа. Записи в блозі зазвичай короткі і згруповані в зворотній хронологічній послідовності.
З плином часу у всіх великих компаніях почали з’являтись свої власні медіа-майданчики, на яких публікуються різноманітні новини, прес-релізи, інтерв’ю, огляди, аналітика та інше.

Також на просторах інтернету появилось багато блогерів-індивідуалістів, які створюють сторінки і поступово наповнюють їх інформацією за довільною тематикою. Цей спосіб написання та публікації інформації є схожим на ведення особистого щоденника. Суттєвою відмінністю є наявність кола читачів які переглядають ваші дописи в той час як інформація із особистого щоденника переважно доступна тільки його господареві.

Хороший блогер постійно розвивається і поповнює багаж знань. Він виконує широкий спектр робіт: копірайтинг, редактування, журналістика, піар, юзабіліті, програмування, верстка…. і крім цього він просто фахівець у своїй тематиці.

Розділяють наступні різновиди блогів:

1) Персональний блог. Місце для творчості та проявлення свого індивідуалізму. Ви сам собі господар і тільки ви самі вирішуєте для кого і про що вам писати. А писати можна про все що завгодно – головне щоб контент, який ви створюєте був цікавим, корисним та завжди востребуваним вашими потенційними фоловерами.

2) Професійний блог. Це ніщо інше як майданчик для заробляння грошей. Його як правило ведуть професійні блогери – люди які користуються популярністю в певних колах і до думки яких прислухаються. Пишуть вони про що завгодно, але в першу чергу на замовні теми. Практично всі дії провідних професійних блогів спрямовані на отримання грошової винагороди.

3)Нішевий блог. Зазвичай присвячений одній темі. Його автори являються експертами в окремих галузях на теми яких відповідно ведуть блоги. Вести нішевий блог виходить у тих, хто здатний говорити про свою професію і справу годинами.

4) Спільний блог. Зазвичай його наповнює контентом не один автор, а всі бажаючі. Причому матеріалами на різноманітну тематику. Головне, щоб ця інформація була цікавою для читачів і вони повторно відвідували сторінку блога, підвищуючи тим самим його популярність та трафік.

5) Партнерський блог. Основним принципом ведення такого блогу є співавторство. Знаходите однодумця, продумуєте тематику ресурсу, складаєте графік публікацій, ділите обов’язки і вперед. Партнерський блог сприяє розвитку спільного бізнесу. На його базі можна створювати добірки, огляди, рецензії, відгуки, що в подальшому підвищує інтерес аудиторії читачів як до продукту який просувається, так і до самих авторів.

6) Бізнес-блог. Його зазвичай ведуть по певній тематиці. Наприклад:
якщо це сайт компанії – в блог викладаються матеріали про послуги, необхідності їх застосування та інше;
для інтернет-магазину побутової техніки пишуть про новинки які поступили в продаж, огляд їх характеристик, статті на тему рекомендацій по вибору певного товару і т.д.;

В ході дослідження авторитетного журналу Fortune було виявлено, що 50% з 200 найбільших світових компаній ведуть публічні корпоративні блоги.
А в цьому рейтингу такі акули бізнесу, як Walmart, Apple, Berkshire Hathaway, General Motors та інші. Переконливо, чи не так?

Навіщо потрібно створювати блог?

Цілі для всіх різні:

1) Збільшення прибутку. Для того щоб почати заробляти на блозі потрібні терпіння, витривалість та завзяття адже доведеться потрудитися не один місяць, а то й рік. Ефект від блогу буде в довгостроковій перспективі.

2) Підвищення впізнаваності бренду, товару, автора і т.д. Просувати бренд можна не тільки за допомогою соцмереж. Створивши блог і наповнивши його якісним та унікальним контентом ви збільшите шанси, того що про продукт / послугу, які ви продаєте почують і заговорять.

3) Боротьба з конкурентами. Якщо у конкурентів вже є блог, їх матеріали читають і роблять репости в соцмережах – це означає що про їх продукт дізнаються більше інформації. Потенційний покупець знає вашого конкурента краще ніж вас а це втрачені можливості…. Куди це годиться ?! Час настав! Пора створити свій блог, щоб переманити до себе читачів і клієнтів конкурентів!

4) Збір контактної інформації про користувачів і клієнтів. Блоги необхідні для максимального збору даних про користувачів та потенційних покупців що в свою чергу дозволяє використовувати розсилки з інформацією про спецпропозиції, знижки, нові надходження товару, розпродажу та інше. А також блоги допомагають вивчати вподобання, бажання та потенційні потреби клієнта.

5) Бажання змінити світ або хоча б його сприйняття. Чужа думка часто суперечить нашій власній. Щоб вплинути на думку більшості, скористайтеся особистою сторінкою в інтернеті. Але знайте: довіра до вас буде з’являтися поступово. І тільки в тому випадку, якщо ви будете регулярно працювати над собою і своїм блогом, постійно додаючи цікаві та корисні записи.

6) Модна тенденція. Всі створюють блоги: і компанії, і знаменитості, і звичайні користувачі інтернету. Проте, кожна людина індивідуальна і у кожної є свій талант. Багатьом розкрити власні можливості допомагає ведення блогу, який найчастіше і створюється з метою просування улюбленої справи.

7) Збільшення трафіку ресурсу. Корпоративний блог приносить вашому бізнесу додаткових відвідувачів. Особливо це відчутно у випадку, коли ви періодично викладаєте новини які відповідають тематиці сайту і вони виявляться корисними для відвідувача, то такий відвідувач стане вашим читачем, а в майбутньому, можливо, і клієнтом. Навіть якщо ваш товар або послугу не замовлять – ви всеодно стаєте більш впізнаваними.

8) Підвищення ранжування в пошуковій видачі. Бізнес-блог є корисний тим, що за його рахунок підвищується довіра пошукових систем до вашого ресурсу. Боти підвищують позиції видачі у пошуковику сайти, на яких є перелінковки із однієї сторінки на іншу.

9) Спілкування з користувачами. Завдяки корпоративному сайту ви завжди на зв’язку з користувачами. Кожна стаття – привід нагадати про себе. Плюс у користувачів завжди є можливість спілкуватися з вами в коментарях. Наприклад задавати питання, писати пропозиції і побажання, залишати скарги. Будь-який коментар грає вам на руку, адже клієнти і випадкові відвідувачі висловлюють в ньому особисту думку про розміщений матеріал, пропонований товар або послугу. Прислухаючись до думки інтернет-публіки, ви збільшуєте шанси стати краще і підвищити тим самим довіру до бізнесу, який просуваєте.

10) Ділитися новинами компанії. У бізнес-блозі можна публікувати не тільки тематичні статті, а й новини компанії:

  • яка виставка / конференція / з’їзд відбувся;
  • хто брав участь;
  • яких результатів вдалося досягти і т. д.

Навіть можна публікувати інформацію про святкові заходи і корпоративи. Клієнтам завжди цікаво, як влаштована компанія, чи дружні її співробітники і чи піклується керівництво про згуртованість та нормальну атмосферу всередині колективу.

Ідеальний варіант коли на вашому сайті матеріали публікуються так:

  • тематичні статті – в блозі;
  • розповіді про досягнення компанії та внутрішньокорпоративні події – в розділі «Новини».

Якщо ж у вас до цього часу немає блогу, але ви всерйоз задумалися над його створенням, то ми готові вам в цьомудопомогти! Звертайтеся!

Залиште відгук

Вашу e-mail адресу не буде опубліковано.