Доменне ім’я – основні поради по вибору

Доменне ім’я – це унікальний ідентифікатор, за допомогою якого про вас можуть дізнатись користувачі інтернету. Вибір домену відіграє важливу роль у просуванні вашого ресурсу а також дуже суттєво впливає на впізнаваність вашого бренду вцілому. Ми підготували ряд самих актуальних та корисних порад з метою спрощення завдання по вибору доменного імені вашого ресурсу в мережі.

Основні поради, які не дозволять зробити помилку в виборі

Вибирайте доменне ім’я як можна раніше.

Роботу по вибору доменного імені слід починати заздалегідь – на етапі планування бізнесу перед виходом на простори інтернету підбирайте унікальні і оригінальні імена, які дозволять виділити вас серед конкурентів і стануть вашою візитівкою.

Вибирайте домен, який легко запам’ятовується.

Він повинен бути простим, коротким і зрозумілим. Наприклад сайт salesandlogistikcenter.com або ще гірше themostuserfullandperspectivedomainintheworld.com користувачі не запам’ятають навіть з десятого разу.

Для адекватного сприйняття використовуйте для доменного імені слова, які тісно пов’язані або асоціюються з тематикою вашого ресурсу. Але не слід забувати, що якщо раніше було вигідно включати комерційні слова в ім’я домену так як це позитивно впливало на ранжування сайту в пошуковій видачі.

Зараз із введенням розробниками Google EMD алгоритму, який не дає змогу просуватися сайтам, якщо їх домени підігнані під ключові слова ситуація кардинально змінилась. Наприклад, слово “купити” в домені kupit-telefon.com не буде давати суттєвого приросту в ранжуванні сайту пошуковиками.

Якщо ви або ваш бренд доволі впізнавані поза мережею інтернет, то є сенс у використанні назви своєї компанії в доменному імені веб-ресурсу. Якщо у вас дуже довге ім’я або воно складається з декількох слів, то оптимальним варіантом є використання абревіатури – таке ім’я ресурсу буде легше запам’ятати вашим клієнтам.

Правильно вибирайте доменну зону.

Зони .com, .net та їм подібні є сенс обирати для масштабних проектів, які не прив’язані до певної місцевості. Якщо ви орієнтовані на певну географічну зону, то варто вибирати .com.ua, .ua, .ru, net.ua – так ви вказуєте приналежність до країни. Для локальних сайтів оптимальним буде вибір доменного імені в зонах .kiev.ua, .kh.ua, if.ua. lviv.ua – в цьому випадку домен буде прив’язаний до певного регіону а не країни.

Також існують варіанти вибору доменних зон під різні тематики та сфери. Наприклад, для освітніх сайтів можна використовувати .edu, для інформаційних .info.
Ваш домен повинен легко запам’ятовуватись і виділятись з поміж інших. Виберіть унікальне та оригінальне доменне ім’я.

Не обирати домен з рівнем вкладеності більше трьох.

Їх важко запам’ятати, доменні імена четвертого рівня та вище майже завжди безкоштовні. Але такі імена гірше ранжуються та індексуються.

Розкажіть своїм друзям, колегам, рідним, як ви бажаєте назвати свій сайт.

Жива аудиторія – це кращий критик. Якщо ви врахували всі наші поради і при цьому вашим друзям сподобалося ім’я, можете сміливо його реєструвати.

Домени під фільтрами пошукових роботів.

Важливим аспектом в виборі доменного імені є перевірка його на можливість перебування під фільтрами пошукових систем що в свою чергу негативно впливає на просування і ранжування. Вихід з під фільтра може зайняти не один місяць копіткої праці. Тому при покупці домена обов’язково перевіряйте фільтрацію домену пошуковиками.

Не рекомендується використання кирилиці в назві домена.

Це негативно позначається на просуванні ресурсу – при індексуванні сайту пошукові системи враховують кодування, наприклад кирилицю вони бачать так: сайт.юа – http: // 8sb1azagi2f.xn--p1ai/.

Здійснивиши покупку, не забувайте, що ваша адреса може починатися як з абревіатури “WWW”. Наприклад, ім’я www.site.ua, так і без “WWW” – site.ua – це дублювання, яке негативно впливає на просування вашого сайту.

Щоб уникнути цього, необхідно налаштувати 301 редиректи на той домен, який вам більше подобається (з WWW або без нього), а також вказати головне дзеркало в файлі robots.txt, прописавши наступне – Host: mysite.com.

Альтернативний спосіб – використання інструментів веб-майстра. Для вказівки головного дзеркала ви можете вибрати будь-який з двох варіантів – це ніяк не вплине на ефективність просування. Головне правило – тільки одне доменне ім’я.

Сервіси, за допомогою яких можна перевірити домен перед покупкою:

  • http://archive.org/web/ – можна переглядати історію змін на сайті від моменту його створення;
  • https://dns.com.ua/whois – вся інформація про власника сайту.
  • https://a.pr-cy.ru/ – комплексний аналіз сайту.

До будь-якої справи необхідно підходити ретельно і планувати все заздалегідь, особливо, якщо мова йде про просування Вашого проекту. Будуйте свій бізнес правильно, читайте, розбирайтеся і довіряйте тільки кращим фахівцям.

Залиште відгук

Вашу e-mail адресу не буде опубліковано.